RANGE ROVER VELAR
MODELIAI IR SPECIFIKACIJOS

PASIRINKTI MODELIA

RANGE ROVER VELAR S

Range Rover Velar S

Nuo € 75,000

  • Benzinas/Dyzelinas
  • Elektrinis hibridas
RANGE ROVER VELAR DYNAMIC SE

Range Rover Velar Dynamic SE

Nuo € 77,300
  • Benzinas/Dyzelinas
  • Elektrinis hibridas
RANGE ROVER VELAR AUTOBIOGRAPHY

Range Rover Velar Autobiography

Nuo € 89,850
  • Benzinas/Dyzelinas
  • Elektrinis hibridas
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
Papildoma įranga:
  • 19 colių Style 5108 ratlankiai
  • LED priekiniai žibintai su firminėmis dienos šviesomis
  • Reljefinio paviršiaus natūralios odos sėdynės
  • 14 krypčių reguliuojamos priekinės sėdynės vairuotojo sėdynė su atminties funkcija
  • Garso sistema
  • 3D APLINKOS VAIZDO KAMERA
  • Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema
Range Rover Velar S įranga ir:
  • 20 colių Style 1089, Satin Dark Grey ratlankiai
  • Meridian™ garso sistema
  • Pagalbinė nematomos zonos stebėjimo sistema
  • Eismo gale stebėjimo sistema
  • Šviesūs metaliniai pedalai
Range Rover Velar Dynamic SE įranga ir:
  • 21" Style 5109, "Diamond Turned" su "Satin Dark Grey" kontrastiniais ratukais
  • Stumdomas panoraminis stoglangis
  • Pikselinės LED technologijos priekiniai žibintai su išskirtinio dizaino dienos žibintais
  • Viršutinės sėdynių dalies apdaila Windsor oda
  • 20 krypčių ir turi masažo funkciją, vairuotojo sėdynė turi atminties funkciją, o galinės sėdynės atlošiamos
  • Erdvinio garso sistema „Meridian™ 3D Surround“
  • Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su funkcija „Steering Assist“
STANDARTINĖS FUNKCIJOS

**Peržiūrėkite WLTP rezultatus
Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal ES teisės aktus, rezultatai, gauti esant visiškai įkrautai baterijai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. Išmetamo CO2 kiekio, sunaudojamų degalų, sunaudojamo energijos kiekio ir galimo nuvažiuoti atstumo vertėms įtakos turi tokie veiksniai kaip vairavimo stilius, aplinkos sąlygos, apkrova, sumontuoti ratai ir priedai, pasirinktas maršrutas bei baterijos būklė. EV režimu nuvažiuojamo atstumo vertės nustatytos važiuojant serijine transporto priemone standartiniu maršrutu.

± Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal naujojo Europos vairavimo ciklo metodiką (NEDC), rezultatai. Vertės gali skirtis priklausomai nuo aplinkos sąlygų ir vairavimo stiliaus. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis.

‡Automobilių su spyruokline pakabos sistema didžiausias greitis yra 210 km/h (130 mph).
‡‡ Kartu su elektriniu varikliu.
△ Su 75 kg sveriančiu vairuotoju, pilnais reikiamų skysčių bakeliais ir 90 % užpildytu degalų baku.
▲ Su pilnais reikiamų skysčių bakeliais ir 90 % užpildytu degalų baku.
✧ Sausosios medžiagos tūris: matuojamas naudojant Vokietijos automobilių pramonės asociacijos (VDA) reikalavimus atitinkančius kietuosius blokelius (200 mm x 50 mm x 100 mm). Tūris matuojamas iki lubų. Bagažinės įranga ir bendra bagažo erdvė skiriasi, priklausomai nuo automobilio specifikacijų (modelio versijos ir varos sistemos) bei konkrečios rinkos.
✦ Skystosios medžiagos tūris: matuojamas imituojant, kad bagažo erdvė yra pripildyta skysčio. Tūris matuojamas iki lubų. Bagažinės įranga ir bendra bagažo erdvė skiriasi, priklausomai nuo automobilio specifikacijų (modelio versijos ir varos sistemos) bei konkrečios rinkos.
⬨ Jei automobilyje įtaisyta elektroninė pneumatinė pakabos sistema.

Nurodoma automobilių su standartinėmis specifikacijomis masė. Papildomai užsakoma įranga didina automobilio masę.