Papildomas dėmesys Jūsų nugaros, pečių, alkūnių ir šlaunų padėčiai, taip pat tinkamai sureguliuotai sėdynei, veidrodėliams ir vairui padės užtikrinti komfortą keliaujant Jūsų Range Rover automobiliu.

Range Rover garsėja patogiomis SUV sėdynėmis, idealiai tinkančiomis ilgoms kelionėms. Prabangus interjeras ir pažangios sėdynių technologijos užtikrina, kad kiekviena kelionė, ar tai būtų kasdienės išvykos, ar ilgi tarptautiniai maršrutai, Jums bus tikras malonumas. Visos Range Rover sėdynės sukurtos taip, kad užtikrintų išskirtinę atramą kūnui ir komfortą. Tokios funkcijos kaip šildomos ir vėdinamos sėdynės, masažo funkcija ir daugiakryptis reguliavimas padeda Jums išlikti žvaliems ir atsipalaidavusiems.

Kad rastumėte idealią sėdėjimo padėtį, vadovaukitės JLR vyriausiojo medicinos specialisto Dr. Steve Iley patarimais.

Pirmiausia ištuštinkite savo kišenes. Stambūs daiktai turi įtakos Jūsų sėdėjimo padėčiai, todėl piniginę, telefoną ar namų raktus padėkite į saugią vietą, kad galėtumėte visą dėmesį skirti patogumui. Antra, pasirinkite tinkamą kampą. Atsisėskite kuo giliau į sėdynės atlošą – turėtumėte sėdėti tvirtai įsitaisę, o ne ant jos krašto.

Įvertinkite sėdynės aukštį, atstumą iki vairo, sėdynės pagrindo pasvirimą ir kitus aspektus. Tam prireiks vos kelių minučių.

Dr. Iley pažymi: „Žmonės dažnai galvoja, kad sėdėjimas yra poilsio poza ir joje galima išbūti ilgai. Tačiau taip nėra.“

Jei automobilį vairuojate ne tik Jūs, atminties funkcija, kurią turi tam tikri Range Rover modeliai, gali būti itin naudinga. Šios sistemos leidžia išsaugoti sėdynės nustatymus net trims vairuotojams. Jei nesate vienintelis vairuotojas, individualius savo nustatymus galite atkurti vos vienu mygtuko paspaudimu.

Įrašomi nustatymai gali apimti sėdynės slinkimą pirmyn-atgal, aukščio reguliavimą, atlošo atlenkimą ir palenkimą, pagrindo pasvirimą, sėdimosios dalies ilgį, juosmens atramą bei šoninių atramų reguliavimą.

Nepamirškite, kad sėdynės, vairo kolonėlės ar veidrodėlių padėtis svarbu reguliuoti tik tada, kai automobilis stovi. Niekada nebandykite daryti jokių pakeitimų, kad ir kokie nedideli jie būtų, važiuodami.

Jei Jūsų Range Rover turi reguliuojamą juosmens atramą, sureguliuokite ją taip, kad jaustumėte tolygų spaudimą nuo klubų iki pečių – atrama turėtų patogiai užpildyti apatinės nugaros dalies išlinkimą. Automobiliuose su elektriniu juosmens atramos reguliavimu naudokite „pirmyn-atgal“ ir „aukštyn-žemyn“ reguliavimo mygtukus, kad rastumėte patogiausią ir geriausiai atramą kūnui suteikiančią padėtį. Jei automobilyje juosmens atrama reguliuojama rankiniu būdu, geriausią padėtį nustatysite sukdami rankenėlę sėdynės šone.

Norėdami išvengti kaklo įtampos, įsitikinkite, kad galinio vaizdo ir šoniniai veidrodėliai tinkamai sureguliuoti. Išoriniai veidrodėliai reguliuojami horizontaliai ir vertikaliai. Patikrinti, ar jie sureguliuoti teisingai, nesudėtinga: turėtumėte aiškiai matyti už Jūsų važiuojantį transporto srautą, neįtempdami kaklo.

Net ir įsitaisius idealiai patogioje padėtyje prie vairo, ilgesnių kelionių metu Jums vis tiek reikės pertraukos. Kelių eismo taisyklės rekomenduoja sustoti bent 15 minučių kas dvi valandas. Vien tik trumpam sustoti šalikelėje neužtenka.

Kai darote pertrauką, pakeiskite savo padėtį – išlipkite iš automobilio, trumpai pasivaikščiokite. Kelių minučių poilsis nuo vairavimo gali turėti didelės įtakos. Tai padės atgauti budrumą, todėl kelionė taps ne tik patogesnė, bet ir saugesnė.

Tinkama vairavimo laikysena svarbi Jūsų sveikatai, patogumui ir saugumui. Todėl Range Rover ergonomikos specialistai nuo pat kiekvieno modelio projektavimo pradžios siekia nustatyti optimalią vairavimo padėtį, kruopščiai apgalvodami tikslų pedalų, vairo ir sėdynės išdėstymą.

SUSIPAŽINKITE SU RANGE ROVER

RANGE ROVER

Neprilygstamas rafinuotumas.

RANGE ROVER SPORT

Instinktyvus, įspūdingas, bekompromisis.

RANGE ROVER VELAR

Rafinuota elegancija.

RANGE ROVER EVOQUE

Charizmatiškas ir pasitikintis savimi.

1Tik su suderinamais išmaniaisiais telefonais. Priklauso nuo trečiųjų šalių tiekėjų platformų prieinamumo konkrečioje rinkoje ir mobiliojo ryšio signalo stiprumo.