MODELIO VERSIJOS „RANGE ROVER EVOQUE“ SPECIFIKACIJOS

IŠMETAMO CO2 KIEKIS (mišriuoju ciklu), g/km​

Nuo 32††

„Range Rover Evoque“ visureigiuose su P300e varikliu.

RATLANKIAI

Iki 21 colio skersmens

Negalima rinktis „Range Rover Evoque“ visureigiams su P300e, D165 ar P160 varikliu.

BAGAŽINĖS TŪRIS, l

Iki 1383✦

„Range Rover Evoque“ visureigyje.

BENDROSIOS DEGALŲ SĄNAUDOS, l/100km (mpg)

Nuo 1,4
(iki 201,8)††

„Range Rover Evoque“ visureigiuose su P300e varikliu.

SPECIFIKACIJOS

Range Rover Evoque
D165 AWD AUTOMATIC MHEV
RANGE ROVER EVOQUE SE

RANGE ROVER EVOQUE SE

D165 AWD AUTOMATIC MHEV

TECHNINĖS SAVYBĖS
DEGALŲ NAUDOJIMO EFEKTYVUMAS
VAROS SISTEMA
MASĖ
VILKIMO ĮRANGA
DAIKTŲ VEŽIMAS ANT STOGO
MATMENYS
SALONO AUKŠTIS
ERDVĖS KOJOMS PLOTIS
BAGAŽINĖS TALPA
PROŠVAISA
PROŠVAISA (BEKELĖS SĄLYGOMIS)
ĮVEIKIAMAS BRASTOS GYLIS
POSŪKIO SPINDULYS

SKAITYKITE DAUGIAU

MODELIO „RANGE ROVER EVOQUE“ VERSIJOS

MODELIO „RANGE ROVER EVOQUE“ VERSIJOS

Čia ne tik rasite visas modelio versijas, bet ir galėsite rinktis iš daugybės išskirtinių dizaino variantų, pagalbinių sistemų ir technologijų.
PERŽIŪRĖKITE MODELIO VERSIJAS
ĮKRAUNAMIEJI HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI

ĮKRAUNAMIEJI HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI

Įkraunamojoje hibridinėje modelio versijoje „Range Rover Evoque Plug-in Hybrid“ įrengtas 3 cilindrų 1,5 l darbinio tūrio benzininis variklis ir elektrinis variklis, kartu užtikrinantys 309 AG. Galėsite važiuoti hibridinio arba elektrinio automobilio režimu.
ŠIOS MODELIO VERSIJOS SAVYBĖS
PAPILDOMA ĮRANGA IR PRIEDAI

PAPILDOMA ĮRANGA IR PRIEDAI

Pritaikykite stilingą, patikimą ir praktišką „Range Rover Evoque“ pagal savo poreikius, pasirinkdami išorės ir salono priedus.
PERŽIŪRĖKITE PAPILDOMAI UŽSAKOMĄ ĮRANGĄ IR PRIEDUS

Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal naujojo Europos vairavimo ciklo metodiką (NEDC2) ir ES teisės aktus, rezultatai, gauti esant visiškai įkrautai baterijai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. Išmetamo CO2 kiekio, degalų sąnaudų, sunaudojamo energijos kiekio ir galimo nuvažiuoti atstumo vertėms įtakos turi tokie veiksniai kaip vairavimo stilius, aplinkos sąlygos, apkrova, sumontuoti ratlankiai ir priedai. NEDC2 rezultatai apskaičiuojami naudojant vyriausybės patvirtiną formulę ir WLTP rezultatus, kurie būtų buvę naudojami apskaičiuojant rezultatus pagal senąją NEDC metodiką. Gavus šiuos rezultatus, galima apskaičiuoti taikomus mokesčius.

††Peržiūrėkite WLTP rezultatus.
Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal ES teisės aktus, rezultatai, gauti esant visiškai įkrautai baterijai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. Išmetamo CO2 kiekio, sunaudojamo energijos kiekio ir galimo nuvažiuoti atstumo vertėms įtakos turi tokie veiksniai kaip vairavimo stilius, aplinkos sąlygos, apkrova, sumontuoti ratai ir priedai, pasirinktas maršrutas bei baterijos būklė. Elektriniu režimu nuvažiuojamo atstumo vertės nustatytos važiuojant serijine transporto priemone standartiniu maršrutu.

Jei automobilyje sumontuoti 17 ar 18 colių skersmens ratlankiai, didžiausias automobilio greitis siekia 221 km/h (137 mph).

Sumontavus didelį baką. 54 l, esant ekonomiškam („Eco“) bakui.

‡‡Kartu su elektriniu varikliu.

Su 75 kg sveriančiu vairuotoju, pilnais reikiamų skysčių bakeliais ir 90 % užpildytu degalų baku.

Su pilnais reikiamų skysčių bakeliais ir 90 % užpildytu degalų baku.

Sausosios medžiagos tūris: matuojamas naudojant Vokietijos automobilių pramonės asociacijos (VDA) reikalavimus atitinkančius kietuosius blokelius (200 mm x 50 mm x 100 mm). Tūris matuojamas iki lubų.

Skystosios medžiagos tūris: matuojamas imituojant, kad bagažo erdvė yra pripildyta skysčiu. Tūris matuojamas iki lubų.

Nurodoma automobilių su standartinėmis specifikacijomis masė. Papildomai užsakoma įranga didina automobilio masę.