NAUJASIS „RANGE ROVER SPORT“ VISUREIGIS

SPECIFIKACIJOS
NAUJASIS „RANGE ROVER SPORT“ VISUREIGIS
RANGE ROVER SPORT
D250 AWD AUTOMATIC MHEV
RANGE ROVER SPORT SE

RANGE ROVER SPORT SE

D250 AWD AUTOMATIC MHEV

PUIKIOS TECHNINĖS SAVYBĖS
Didžiausias greitis (km/h) 206
Greitėjimas nuo 0 iki 100 km/h (s) 8,0
DEGALŲ NAUDOJIMO EFEKTYVUMAS
VAROS SISTEMA
MASĖ
VILKIMO ĮRANGA
DAIKTŲ VEŽIMAS ANT STOGO
MATMENYS
SALONO AUKŠTIS
ERDVĖS KOJOMS PLOTIS
BAGAŽINĖS TALPA
PROŠVAISA (ĮPRASTOMIS SĄLYGOMIS)
PROŠVAISA (BEKELĖS SĄLYGOMIS)
ĮVEIKIAMAS BRASTOS GYLIS
POSŪKIO SPINDULYS

SKAITYKITE DAUGIAU

PRITAIKYMAS PAGAL ASMENINIUS POREIKIUS

PRITAIKYMAS PAGAL ASMENINIUS POREIKIUS

Rinkitės iš daugybės papildomos įrangos ir priedų variantų.
MODELIO VERSIJA „RANGE ROVER SPORT SV EDITION ONE“

MODELIO VERSIJA „RANGE ROVER SPORT SV EDITION ONE“

Įspūdinga, dinamiška ir veržli.
MODELIO „RANGE ROVER SPORT“ VERSIJOS

MODELIO „RANGE ROVER SPORT“ VERSIJOS

Peržiūrėkite visas modelio versijas.

*Peržiūrėkite WLTP rezultatus.

Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal ES teisės aktus, rezultatai, gauti esant visiškai įkrautai baterijai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. CO22kiekio, sunaudojamų degalų, sunaudojamo energijos kiekio ir galimo nuvažiuoti atstumo vertėms įtakos turi tokie veiksniai kaip vairavimo stilius, aplinkos sąlygos, apkrova, sumontuoti ratai ir priedai, pasirinktas maršrutas bei baterijos būklė. EV režimu nuvažiuojamo atstumo vertės nustatytos važiuojant serijine transporto priemone standartiniu maršrutu.

  • Sausosios medžiagos tūris: Tūris, matuojamas naudojant Vokietijos automobilių pramonės asociacijos (VDA) reikalavimus atitinkančius kietuosius blokelius (200 mm x 50 mm x 100 mm).

** Skystosios medžiagos tūris: Tūris, matuojamas imituojant, kad bagažo erdvė yra pripildyta skysčio.

Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių gamintojo atliktų bandymų, atliktų pagal naujojo Europos vairavimo ciklo metodiką (NEDC2), pasaulio mastu suderintą lengvųjų automobilių bandymų procedūrą (WLTP) ir ES teisės aktų reikalavimus, rezultatai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. Išmetamo CO2 kiekis ir degalų sąnaudos gali skirtis, priklausomai nuo sumontuotų ratų tipo ir papildomai užsakomos įrangos. NEDC2 rezultatai apskaičiuojami naudojant vyriausybės patvirtiną formulę ir WLTP rezultatus, kurie būtų buvę naudojami apskaičiuojant rezultatus pagal senąją NEDC metodiką. Gavus šiuos rezultatus, galima apskaičiuoti taikomus mokesčius.

‡‡WLTP yra naujoji oficiali ES bandymų metodika, leidžianti apskaičiuoti standartines lengvųjų automobilių degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 kiekį. Taikant šią metodiką, apskaičiuojamos degalų ir energijos sąnaudos, automobiliu su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas ir išmetamų teršalų kiekis. Jos paskirtis – padėti nustatyti vertes, artimas automobilio eksploatavimo realiomis sąlygomis vertėms. Transporto priemonių bandymams yra naudojama papildoma įranga, taikoma sudėtingesnė bandymo procedūra ir vairavimo sąlygos. Pateiktos vertės nustatytos su efektyviausios (mažiausiai sveriančios) komplektacijos automobilio versija.

Nurodoma automobilių su standartinėmis specifikacijomis masė. Papildomai užsakoma įranga didina automobilio masę.