Ar galėtumėte padėti mums tobulinti savo puslapį, atsakę į trumpą klausimyną?

Land rover

500 characters-left

Ačiū už atsakymus. Jūsų nuomonė mums labai svarbi.

Jei norėtumėte, jog su Jumis susisiektumėme, palikite savo kontaktus. Jūsų duomenys yra konfidencialūs, jais nebus dalinamasi su jokiomis trečiosiomis šalimis.

RENKATĖS JŪS

AUTOMOBILIS SU NAUJU DYZELINIU VARIKLIU

Mažiau nei bet kada aplinką teršiantys naujos kartos dyzeliniai „Land Rover“ automobilių varikliai taupiau naudoja degalus ir generuoja sukimo momentą, kurio pakaks net važiuojant bekele ar velkant. Puikiai suderintais techniniais parametrais pasižymintys varikliai tarnauja itin ilgai.

AUTOMOBILIS SU BENZININIU VARIKLIU

Dinamiškumą ir manevringumą užtikrinantys naujosios kartos benzininiai varikliai nenuvils tų, kurie tikisi legendinio „Land Rover“ automobiliams būdingo valdymo jautrumo. Be to, jie padeda sumažinti degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 kiekį.

ĮKRAUNAMASIS HIBRIDINIS AUTOMOBILIS

Mūsų siūlomuose įkraunamuosiuose hibridiniuose automobiliuose (PHEV) puikiai dera įprastinių ir elektrinių variklių savybės. Važiuojant mažesniu greičiu, naudojamas tik elektrinis variklis, o tolimesnėse kelionėse jam padeda standartinis vidaus degimo variklis.

DYZELINIS AUTOMOBILIS

MAŽAS IŠMETAMO CO2 KIEKIS

Naujos kartos dyzeliniai „Land Rover“ varikliai į aplinką išmeta 20 procentų mažiau CO2, nei benzininiai varikliai. Tiesą sakant, nuo 2002 m. pirkėjai, pasirinkę automobilius su dyzeliniais varikliais, „sutaupė“ beveik 3 milijonus tonų CO2, t. y. būtent tiek šių dujų nebuvo išmesta į aplinką.

ATITINKA IŠMETAMO TERŠALŲ KIEKIO REIKALAVIMUS PAGAL STANDARTĄ „EU6d-TEMP“ IR MATUOJANT REALIOMIS VAŽIAVIMO SĄLYGOMIS

Naujos kartos „Land Rover“ dyzeliniai varikliai atitinka išmetamo teršalų kiekio reikalavimus pagal EU6d-TEMP standartą ir matuojant realiomis važiavimo sąlygomis (RDE), taigi sėdę už tokio automobilio vairo aplinką teršite mažiau.

MAŽESNIS IŠMETAMŲ AZOTO OKSIDŲ (NOX) KIEKIS

Nuo 2015 m. rugsėjo visuose naujos kartos dyzeliniuose „Land Rover“ varikliuose diegiama pažangioji selektyviosios katalizinės redukcijos (SEK) sistema, skirta išmetamiesiems teršalams valyti (t. y. „AdBlue“), kuri padeda labai sumažinti išmetamą NOx kiekį.

DIDESNIS DEGALŲ NAUDOJIMO EFEKTYVUMAS

Dyzeliniai varikliai sunaudoja maždaug 20 procentų mažiau degalų negu jų benzininiai varžovai. Taigi, jei per metus įprastai nuvažiuojate 19 000 km ar daugiau, tikėtina, kad šis variklis Jums bus tinkamiausias.

BENZININIS AUTOMOBILIS

DINAMIŠKAS VAIRAVIMAS

„Land Rover“ benzininiai varikliai užtikrina sklandų ir jautrų galios paskirstymą, taigi galite mėgautis itin dinamišku vairavimu. Puikias šio variklio eksploatacines savybes papildo malonus garsas, skleidžiamas važiuojant bet kokiu greičiu.

MAŽAS IŠMETAMŲ KIETŲJŲ DALELIŲ KIEKIS

Mūsų naujausiuose benzininiuose varikliuose įtaisyti itin veiksmingi filtrai, kuriuose sulaikomos ir kaupiamos itin smulkios kietosios dalelės, esančios išmetamosiose dujose. Tai padeda sumažinti pro išmetimo vamzdį į aplinką patenkančių teršalų kiekį.

MAŽESNĖS PRADINĖS INVESTICIJOS

Nors dyzeliniai varikliai paprastai taupiau naudoja degalus, lygiaverčiams automobiliams su benzininiais varikliais reikia mažesnių pradinių investicijų, todėl neretai pastarieji yra geresnis pasirinkimo variantas vairuotojams, nuvažiuojantiems mažesnius atstumus.

ĮKRAUNAMASIS HIBRIDINIS AUTOMOBILIS

ITIN MAŽAS IŠMETAMŲ TERŠALŲ KIEKIS

„Land Rover“ įkraunamieji hibridiniai automobiliai praktiškai neišskiria į aplinką teršalų, taigi jie yra ne tik itin ekonomiški, bet ir ekologiškesni, negu jų konkurentai su vidaus degimo varikliais. Tad pasirinkę šį automobilį aplinkai kenksite kur kas mažiau.

NĖ KIEK NE MAŽESNIS PAJĖGUMAS

Su įkraunamuoju hibridiniu automobiliu galėsite mėgautis visiems „Land Rover“ automobiliams būdingu pajėgumu važiuojant bekele. Pavyzdžiui, „Range Rover“ įkraunamasis hibridinis automobilis įveikia tokio pat gylio brastą, kaip ir to paties modelio automobilis su įprastiniu vidaus degimo varikliu. Be to, važiuojant bekelės sąlygomis itin naudingas ir papildomas elektrinio variklio generuojamas sukimo momentas.

ITIN PRABANGAUS VAŽIAVIMO POJŪTIS

Mūsų įkraunamuosiuose hibridiniuose automobiliuose elektrinis ir benzininis variklis perjungiami ypač sklandžiai, o tylus jų veikimas leidžia mėgautis tyla ir ramybe salone.

MAŽOS EKSPLOATACINĖS IŠLAIDOS

Nedidelė elektros energijos kaina, palyginti su benzinu ir dyzelinu, reiškia, kad įkraunamųjų hibridinių automobilių „degalams“ išleisite gerokai mažiau. Be to, elektrinėse varos sistemose yra mažiau judančių dalių, todėl jas daug pigiau eksploatuoti.



DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI:

Kas yra varos sistema? 
Automobilio varos sistemą sudaro visi komponentai, paverčiantys galią judesiu, įskaitant ašis, diferencialus, pavaros velenus, įprastinį ar elektrinį variklius bei transmisiją.

Vertinant pagal varos sistemą, populiariausi yra benzininiai, dyzeliniai automobiliai, akumuliatoriniai elektromobiliai (BEV) ir įkraunamieji hibridiniai (PHEV) automobiliai.

Kiek laiko užtrunka įkrauti hibridinį automobilį? 
Naudodami buitinį arba pramoninį (IEC) kištukinį lizdą, mūsų įkraunamuosius hibridinius automobilius visiškai įkrausite vos per 7,5 valandos ir su įkrautu automobiliu neteršdami aplinkos nuvažiuosite iki 50 km. Įsirengę kurio nors iš mūsų patvirtintų tiekėjų ir montuotojų siūlomą sieninį įkroviklį, įkrovimo trukmę sumažinsite iki 2 valandų ir 45 minučių.

Kokį atstumą nuvažiuoja įkrautas hibridinis automobilis? 
Naudojant vien elektrinį variklį, mūsų įkraunamuoju hibridiniu automobiliu galima nuvažiuoti iki 50 km.* Įkraunamuosiuose hibridiniuose automobiliuose taip pat įrengiamas įprastas benzininis variklis, leidžiantis nuvažiuoti didesnius atstumus.

Kuo dyzelinis automobilis yra pranašesnis už benzininį?
Dėl didesnio degalų energijos tankio ir dėl to, kaip juos deginant išsiskiria energija, dyzeliniai varikliai yra veiksmingesni. Jei per metus įprastai nuvažiuojate 19 000 km ar daugiau, tikėtina, kad pasirinkę dyzelinį variklį sutaupysite daugiausia.

Paprastai, dyzeliniai varikliai generuoja didesnį sukimo momentą, nei benzininiai varikliai, taigi jie yra galingesni ir geriau pritaikyti bekelės sąlygoms bei vilkimui.

Kaip „Jaguar Land Rover“ pavyko sumažinti išmetamų teršalų kiekį? 
„Jaguar Land Rover“ investavo daugiau nei milijardą svarų sterlingų į pažangiausią variklių gamybos centrą, kuriame kuriami dar veiksmingesni benzininiai ir dyzeliniai varikliai.

Ar dyzeliniai varikliai neteršia aplinkos?
Nuo 2018 m. rugsėjo visi ES ir EEE rinkoms tiekiami mūsų dyzeliniai varikliai atitinka griežtus standarto EU6d-TEMP ir bandymų realiomis važiavimo sąlygomis (RDE) reikalavimus. Tai reiškia, kad mūsų naujieji dyzeliniai varikliai yra tokie švarūs, jog automobiliai su šiais varikliais gali drąsiai važiuoti į itin mažos taršos zonas, kuriose didelį teršalų kiekį į aplinką išmetančių automobilių vairuotojams taikomos baudos.

Gamindami kaip niekad anksčiau švarius variklius, gerokai prisidedame prie neigiamo poveikio aplinkai mažinimo.

Dyzelinių variklių kietųjų dalelių filtras (DPF) – kas tai? Kodėl jis yra svarbus? 
Siekiant laikytis 2009 m. įsigaliojusių griežtų išmetamųjų teršalų kiekio ribojimų, naujuosiuose dyzeliniuose automobiliuose įrengiami išmetamųjų dujų filtrai, dar vadinami dyzelinių variklių kietųjų dalelių filtrais (DPF). DPF veiksmingai sulaiko ir kaupia išmetamosiose dujose esančias kietąsias daleles, taigi pro išmetimo vamzdį į aplinką patenka mažiau teršalų.
 

© Inchcape Motors Finland Oy

Ar galėtumėte padėti mums tobulinti savo puslapį, atsakę į trumpą klausimyną?

Land rover

500 characters-left

Ačiū už atsakymus. Jūsų nuomonė mums labai svarbi.

Jei norėtumėte, jog su Jumis susisiektumėme, palikite savo kontaktus. Jūsų duomenys yra konfidencialūs, jais nebus dalinamasi su jokiomis trečiosiomis šalimis.