RANGE ROVER VELAR
SPECIFIKACIJOS

VELAR
D200 AWD AUTOMATIC MHEV
SE

SE

D200 AWD AUTOMATIC MHEV

TECHNINĖS SAVYBĖS
DEGALŲ NAUDOJIMO EFEKTYVUMAS
VAROS SISTEMA
MASĖ
VILKIMO ĮRANGA
DAIKTŲ VEŽIMAS ANT STOGO
MATMENYS
SALONO AUKŠTIS
ERDVĖS KOJOMS PLOTIS
BAGAŽINĖS TALPA
PROŠVAISA
PROŠVAISA (BEKELĖS SĄLYGOMIS)
POSŪKIO SPINDULYS
ĮVEIKIAMAS BRASTOS GYLIS

BAGAŽO ERDVĖ (IKI)

1811 l✦


Modelyje „Range Rover Velar“.  

RATLANKIAI

Iki 22 colių skersmens


Negalima rinktis modelio versijoms su P400e varikliu.

ELEKTRINIU REŽIMU NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS

53 km
(33 mylios)††


Su įkraunamąja hibridine modelio versija „Range Rover Velar Plug-in Hybrid“.

JUTIKLINIS EKRANAS

10 colių įstrižainės


Standartinės įrangos dalis visose modelio „Range Rover Velar“ versijose.

SKAITYKITE DAUGIAU

MODELIO „RANGE ROVER VELAR“ VERSIJOS

MODELIO „RANGE ROVER VELAR“ VERSIJOS

Peržiūrėkite visas modelio versijas.
PERŽIŪRĖKITE MODELIO VERSIJAS
ĮKRAUNAMIEJI HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI

ĮKRAUNAMIEJI HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI

Susipažinkite su elektriniais modeliais.
SUŽINOKITE DAUGIAU
APŽVALGA

APŽVALGA

Avangardiškasis „Range Rover“ visureigis.
APŽVALGA

Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal naujojo Europos vairavimo ciklo metodiką (NEDC2) ir ES teisės aktus, rezultatai, gauti esant visiškai įkrautai baterijai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. Degalų sąnaudų, sunaudojamo energijos kiekio ir galimo nuvažiuoti atstumo vertėms įtakos turi tokie veiksniai kaip vairavimo stilius, aplinkos sąlygos, apkrova, sumontuoti ratlankiai ir priedai. NEDC2 rezultatai apskaičiuojami naudojant vyriausybės patvirtiną formulę ir WLTP rezultatus, kurie būtų buvę naudojami apskaičiuojant rezultatus pagal senąją NEDC metodiką. Gavus šiuos rezultatus, galima apskaičiuoti taikomus mokesčius.
††Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal ES teisės aktus, rezultatai, gauti esant visiškai įkrautai baterijai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. Sunaudojamo energijos kiekio ir galimo nuvažiuoti atstumo vertėms įtakos turi tokie veiksniai kaip vairavimo stilius, aplinkos sąlygos, apkrova, sumontuoti ratai ir priedai, pasirinktas maršrutas bei baterijos būklė. Elektriniu režimu nuvažiuojamo atstumo vertės nustatytos važiuojant serijine transporto priemone standartiniu maršrutu.

±Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal naujojo Europos vairavimo ciklo metodiką (NEDC), rezultatai. Vertės gali skirtis priklausomai nuo aplinkos sąlygų ir vairavimo stiliaus. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis.
Automobilių su spyruokline pakabos sistema didžiausias greitis siekia 210 km/h.
‡‡Kartu su elektriniu varikliu.
Su 75 kg sveriančiu vairuotoju, pilnais reikiamų skysčių bakeliais ir 90 % užpildytu degalų baku.
Su pilnais reikiamų skysčių bakeliais ir 90 % užpildytu degalų baku.
Sausosios medžiagos tūris: matuojamas naudojant Vokietijos automobilių pramonės asociacijos (VDA) reikalavimus atitinkančius kietuosius blokelius (200 mm x 50 mm x 100 mm). Tūris matuojamas iki lubų. Bagažinės įranga ir bendra bagažo erdvė skiriasi, priklausomai nuo automobilio specifikacijų (modelio versijos ir varos sistemos) bei konkrečios rinkos.
Skystosios medžiagos tūris: matuojamas imituojant, kad bagažo erdvė yra pripildyta skysčiu. Tūris matuojamas iki lubų. Bagažinės įranga ir bendra bagažo erdvė skiriasi, priklausomai nuo automobilio specifikacijų (modelio versijos ir varos sistemos) bei konkrečios rinkos.
Jei automobilyje įtaisyta elektroninė pneumatinė pakabos sistema. Nurodoma automobilių su standartinėmis specifikacijomis masė. Papildomai užsakoma įranga didina automobilio masę.