Ar galėtumėte padėti mums tobulinti savo puslapį, atsakę į trumpą klausimyną?

Land rover

ATVYKO „DISCOVERY SPORT“: DŽENTELMENAS, NEBIJANTIS IŠSIPURVINTI

ATVYKO „DISCOVERY SPORT“: DŽENTELMENAS, NEBIJANTIS IŠSIPURVINTI

Šiemet gegužės mėnesį debiutavęs naujasis „Land Rover Discovery Sport“, jaunesnysis „Land Rover Discovery“ brolis, jau atvyko į Lietuvą prisistatyti nevaržomų kelionių mėgėjams.

Šiandien „Land Rover“ salone Vilniuje vyko „Discovery Sport“ išankstinė premjera, o iš arčiau apžiūrėti elegantišką nuotykių ieškotoją dar bus galima iki rugpjūčio 13-osios.

2015 metais pirmąkart pristatytas kompaktiškas visureigis iškart surado savo pirkėją ir iki šiol jau parduota beveik 0,5 milijono „Disco Sport“, tapusio vienu populiariausių koncerno modeliu. Šio populiarumo ištakos – nuoseklus „Land Rover“ darbas ištisus 71-erius metus, kuriant automobilius, tinkančius tiek beprotiškoms ekspedicijoms, tiek smagiems šeimos nuotykiams. O štai „Discovery“ truputį patrakusioms šeimoms siūlo akį traukiantį SUV dizainą, neįtikėtinai plačias pritaikymo galimybes ir technologijas. Tai yra, viską, ko reikia kelionėms, kurių formatas – „mums šovė į galvą ir išvykome tyrinėti“.

Dėl visiškai naujos platformos ir daugybės patobulinimų atnaujintas „Discovery Sport“ yra gerokai našesnis, veržlesnis ir technologiškai pažangesnis nei jo pirmtakas, be to, siūlo neįtikėtinai plačias vidaus erdvės konfigūracijų galimybes, tad visa šiuo automobiliu keliaujančių atradėjų šeima gali jaustis patogiai bet kokiomis aplinkybėmis.



Naujasis Discovery Sport yra santūriai elegantiškas visureigis, kuris verčiau daro, nei giriasi. Išorės dizaino pokyčiai suteikė jam aristokratiškumo, bet miškininko gebėjimų jis taip pat neprarado, tad automobilis gerai jausis ir miesto džiunglėse, ir pažliugusiuose girios keliukuose. Discovery Sport vidaus erdvė, lanksčiai pritaikoma norimam keleivių skaičiui, patogiai įrengtos pramogų jungtys, kelionės sąlygų individualaus reguliavimo galimybės ir, pagaliau, net kruopščiai apgalvotos dėtuvės smulkmenoms – visa tai užtikrina, kad, šeimai patogiai susikrausčius į automobilį, neprailgs jokia kelionė , – sakė Justė Šataitė, Land Rover Baltijos šalių marketingo vadovė.

Gamintojas ir šįkart nenukrypo nuo originalaus Discovery Sport sėkmės kelio, bet dar labiau ištobulino automobilio proporcijas, išryškino gražiausius išorės bruožus ir pasistengė, kad visa tai derėtų su itin patogiu salonu. Elegantiška, drąsi priekinė dalis su naujomis priekinėmis grotelėmis, išskirtinio dizaino priekiniai LED žibintai, grakščios šoninės linijos ir ramus automobilio galas. Jokių nereikalingų detalių, tiesiog užtikrintos linijos ir atpažįstami elementai.

Atnaujinto Discovery Sport interjeras su 5+2 sėdynių konfigūracija praturtintas visiškai nauja Touch Pro pramogų ir informacijos platforma, kurios valdymui sukurta virtuali aplinka nenusileidžia prabangiausiems modeliams. Nuolatiniams įsigytojo Discovery Sport vairuotojams talkins dirbtinio intelekto algoritmais pagrįsta Smart Settings sistema, kuri įsimins vairuotojo pasirinkimus pritaikant sėdynės padėtį  ar keičiant muzikos bei klimato kontrolės nustatymus. 



Antrosios ir trečiosios sėdynių eilės keleiviai irgi pamaloninami – jie gali individualiai savo vietai susireguliuoti temperatūrą ir ventiliacijos intensyvumą. 
Pažangiausios technologijos ir skaitmeninės transformacijos tuo nesibaigia. Pirmą kartą mobiliuosius įrenginius bus galima krauti bevieliu būdu ant specialios aikštelės centrinėje konsolėje, o 4G Wi-Fi ryšio stotelė, taip pat prie kiekvienos sėdynių eilės įrengti USB lizdai bei 12 voltų jungties taškai, leis visai keliautojų šeimai be rūpesčių išlikti online . 

Atnaujintas Discovery Sport stulbina universalumu –  siūlomos net 24 skirtingos sėdynių konfigūracijos, o interjero kokybę liudija premium segmentui būdingos liečiamų paviršių medžiagos.

Discovery Sport turės tris koncernui įprastus komplektacijos lygius – S, SE ir HSE bei vieną ypatingą, skirtą adrenalino mėgėjams – R-Dynamic .
Naujosios kartos Discovery Sport sukurtas naudojant naująją koncerno platformą PTA, pirmą kartą panaudotą projektuojant naujos kartos Evoque . Platforma ne tik universalesnė taikant įvairias važiuoklės konfigūracijas, bet ir leidžia montuoti įvairesnes jėgaines. Tarp jų – naujoji mild-hybrid hibridinė jėgainė, kurią sudaro įprastas vidaus degimo variklis ir 48 voltų elektrinis starteris-generatorius. Mild-hybrid technologijos privalumas – emisijos, siekiančios tik nuo 144 g/km CO2, ir itin ekonomiškas kuro vartojimas (nuo  6,9 l / 100 km).



Hibridinė jėgainė gali būti montuojama su bet kuriuo keturių cilindrų Ingenium serijos varikliu – benzininiu ar dyzeliniu.

Discovery Sport turės du ypač patogius elektroninius pagalbininkus – išmanųjį galinio vaizdo veidrodį, kuris gali transliuoti plataus kampo vaizdą iš galinės vaizdo kameros, bei Ground View technologiją, leidžiančią pamatyti tai, kas yra važiavimo trajektorijoje po variklio gaubtu.  Atnaujinto Discovery Sport saugumo asistentų kuopoje – ir adaptyvioji greičio kontrolės sistema (Adaptive Cruise Control with Steering Assist), eismo juostų laikymosi kontrolės sistema (Lane Keep Assist), autonominio stabdymo sistema (Autonomous Emergency Braking) bei vairuotojo būklės stebėsenos sistema (Driver Condition Monitor).  

Bekelės mėgėjams Discovery Sport siūlo Terrain Response 2 visų varančiųjų ratų sistemą, pritaikytą skirtingoms važiavimo sąlygoms ir automatiškai reguliuojančią variklio trauką, priklausomai nuo kelio ar bekelės dangos. 

Pirmieji naujosios kartos Discovery Sport į Lietuvą atvyks šį rudenį, o prekyba šiais miesto visureigiais jau startavo. Atnaujinto Discovery Sport kaina Land Rover salone Vilniuje – nuo 43 100 eurų.
 

© Inchcape Motors Finland Oy

Ar galėtumėte padėti mums tobulinti savo puslapį, atsakę į trumpą klausimyną?

Land rover