Atnaujintas „Range Rover Evoque“ atvyko

Atnaujintas „Range Rover Evoque“ atvyko

Atnaujintas Range Rover Evoque atvyko

Land Rover inžinieriai išlaikė pažadą nesugadinti Evoque

Automobilių rinka ošė, kai kažkada dizainerių fantazija laikytas Range Rover Evoque buvo pradėtas gaminti serijiniu būdu. Analitikai kraipė galvas, kai Evoque tapo geriausiai parduodamu visų laikų bendrovės Land Rover modeliu. Vartotojai reikalavo nesugadinti unikalaus dizaino miesto visureigio, kai metų pradžioje pasigirdo gandai apie būsimą Evoque atnaujinimą. Atnaujintas Evoque jau atvyko į Inchcape Motors saloną Vilniuje, ir jis – čia prisiekusieji  gerbėjai gali lengviau atsidusti – nesugadintas.

Mažiausio koncerno visureigio išvaizda pasikeitė nedaug, tačiau akcentai matomi. Atnaujintos radiatoriaus grotelės, naujos formos LED žibintai, platesnės žandenos ir ploni rūko LED žibintų ūseliai Evoque veidui suteikė kiek daugiau griežtumo, tačiau jis liko toks pat išskirtinis ir lengvai atpažįstamas kaip ir anksčiau. Kiek pakeistas galinio spoilerio dizainas su integruotu stabdžių žibintu ir pelekas su integruota 3G mobiliojo ryšio antena. Trys nauji komplektai lengvojo lydinio ratų taip pat pokyčių sąraše.  

Vos pasirodęs Evoque tapo kultiniu miesto visureigiu, savo ištikimų gerbėjų būrį jis turi ir Lietuvoje. Jų santykis su automobiliu yra ypatingas, grįstas emocijomis, todėl gamintojams labai sudėtinga tokius modelius tobulinti. Land Rover inžinieriams ir dizaineriams puikiai pavyko neperžengti tos sunkiai apčiuopiamos ribos, kuomet meilė lengvai virsta neapykanta ir pirmoji reakcija į atnaujintą Evoque yra labai teigiama, - kalbėjo Inchcape  Motors rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Salone dizaineriai save ribojo mažiau - nauji krėslai, durų daiktadėžės, kiek pakeistas prietaisų skydelis, nauja komunikacijos sistema InControl su populiarių mobiliųjų programėlių diegimo galimybėmis, pasiekiama aštuonių colių įstrižainės liečiamuoju ekranu, naujos apdailos medžiagos ir  trejetas naujų interjero spalvų.  Atnaujinimų visuma leido sukurti jaukesnę ir prabangesnę salono aplinką.

Tačiau svarbiausios Jaguar Land Rover naujienos neįmanoma pastebėti nepakėlus variklio dangčio – visiškai naujas Ingenium šeimos keturių cilindrų dyzelinis variklis TD4 atitinka Euro6 aplinkosaugos reikalavimus, jo anglies dvideginio emisija siekia vos 109 g/km, o 100 km kelio jis sunaudoja vos 4,2 litro dyzelino. Variklio, kurio blokas išlietas iš aliuminio, galia, priklausomai nuo versijos, siekia 150 arba  180 AG. Jis taip pat yra 20-30 kg lengvesnis, nei ankstesni TD4 serijos varikliai. Tai pats efektyviausias variklis koncerno istorijoje.

Benzino mėgėjams siūlomas atnaujintas keturių cilindrų 240 AG galios Si4 variklis, kuriuo varomas Evoque 100 km kelio sunaudoja 7,8 litro benzino. Miesto visureigis su tokiu varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 s, o jo maksimalus greitis siekia 217 km/h. 

Atnaujinti Evoque yra pirmieji Land Rover bendrovės modeliai, žymimi E-Capability versijos ženklu. Tokio žymėjimo nusipelno draugiškiausios aplinkai modifikacijos, jas galima atpažinti iš mėlyna spalva nudažyto Evoque ženklo.

Nepaisant miestietiško visureigio būdo, Evoque iš didesniųjų Range Rover brolių gavo pagalbinę All-Terrain Progress Control (ATPC) sistemą, kuri leidžia nustatyti ir laikytis optimalaus greičio važiuojant bekele ir prastais keliais.

Nuo 2011 metų buvo pagaminta ir parduota apie 500 000 Evoque. Šis modelis tapo greičiausiai parduodamu Land Rover automobiliu istorijoje. Evoque įvairiuose tarptautiniuose automobilių bei dizaino konkursuose laimėjo daugiau nei 165 apdovanojimus.

Atnaujintas Evoque Inchcape Motors salonuose kainuoja nuo 36 200 eurų. 

© Inchcape Motors Finland Oy

Ar galėtumėte padėti mums tobulinti savo puslapį, atsakę į trumpą klausimyną?

Land rover

500 characters-left

Ačiū už atsakymus. Jūsų nuomonė mums labai svarbi.

Jei norėtumėte, jog su Jumis susisiektumėme, palikite savo kontaktus. Jūsų duomenys yra konfidencialūs, jais nebus dalinamasi su jokiomis trečiosiomis šalimis.